4. Epizoda - Vyhodnocení výzvy
Vyhodnocení výzvy
Všechny kmeny poslaly své díla a takto vypadají
Kmen Malik
Kmen Kahin
Náš výtvor je speciální kostka, kterou však nelze tak jednoduše získat. Proč?
Tato kostka se schovává v bedně, která je uzamčená kódem. Bedna všem bude od začátku na očích, jelikož bude přesně tam, kde se poprvé trosečníci vylodí. To přidává na chuti pátrat po tajemství této velice záhadné bedny. Kód, se každý den mění a lze ho nalézt napsaný na papyru v podobném stylu, jako když chcete najít skrytý symbol imunity. Po získání kódu tuto bednu člověk může otevřít a teprve v tento moment zjišťuje, co vlastně získal. U kostky, která má na sobě 6 různých symbolů je stručný návod, který popisuje, jak tato speciální kostka funguje. Lze s ní hodit pouze jednou denně, poté se vrací zpět do bedny a je chráněna opět jiným kódem. Navíc kostku lze hodit jen na jednom jediném místě, nedaleko od tábora, na posvátném pískovci, jinak se tento hod nepočítá. A co lze vlastně hodem získat?
Na kostce se nachází 6 symbolů –
1. Lotusový květ – pokud padne tento symbol, znamená to, že člověk dostává individuální výhodu v podobě toho, že může anonymně zjistit, jak jeden člověk hlasoval po kmenové radě, kterou si sám zvolí.
2. Ruka – Pomocná ruka se vždy hodí, a proto může ten, komu padne tento symbol může na kmenové radě hlasovat dvakrát.
3. Ankh – Symbol života, který funguje úplně stejně jako skrytý symbol imunity.
4. Hórovo oko – jedna z extrémně silných výhod, která umožní zvrátit předchozí prohru a pošle na kmenovou radu druhý kmen, pokud by na ni měl jít ten kmen, ze kterého je hráč, který tento symbol hodil. Pokud je kmenová rada nečeká, tak tento symbol nemá žádný účinek.
5. Šen – individuální výhoda pro toho, kdo tento symbol hodí, do další výzvy o imunitu. Může si vybrat na začátku výzvy, jestli chce tuto výhodu využít, či ne.
6. Had – Tento symbol znamená výhodu pro celý kmen, jelikož bude celému kmeni poskytnuta menší zásoba jídla, což by je mohlo velice posilnit do budoucích výzev.
Kmen Falah
Tyto výtvory hodnotilo celkově 6 lidí, kteří měli vybrat a odůvodnit nejhorší výtvor.
Takto hodnotili:
Weja - Kmeň Malik za mňa perfektne vymyslený prvok. Páči sa mi ako príbeh,tak aj vyobrazenie. Normálne som sa do toho príbehu vžila a určite by som pouvazovala nad tým, že by som tento prvok pridala do hry. Výborná práca.
Kmeň Kahin - celkom slušný a dobrý nápad, veľmi sa mi páči, že prvkom je kostka, ktorá zaručuje viacero výhod majiteľovi. Taktiež, že síce je na očiach po celú dobu,len tak sa k nej nikto nedostane.
Najslabší za mňa je kmeň Falah, chválim spravovanie na papier a využitie v exteriéri, no ako prvok to bolo z týchto troch "výhod" najslabšie a najobycajnesie.
Boston - Za me to ma nejslabsi kmen Malik. Falah i Kahin si s tim pekne pohrali, Malik ovsem take, ale kreativita zde byla vetsi nez u Maliku, ktery to mel za me prilis chaoticke.
Eliška - Falah (důvod nedodán)
El Hobo - Tak po prvním prohlédnutí se mi rozhodně nejvíce zalíbil Kmen Malik, protože lore k tomuto předmětu je naprosto skvělý, mega cením video!
Na druhé místo bych dal kostku, protože si takový předmět dokážu ve hře představit a taková věc by mohla zajímavě ovlivnit dění, navíc hodně cením to, že jsou zapojené egyptské symboly, takže je to propojené s tématem série.
Na poslední místo bych dal kmen Falah, ačkoliv je to napsané na pěkném pergamenu, tak to tím asi hasne, výhoda je to zajímavá, ale myslím, že oproti předchozím dvou kmenům se na tomto výtvoru asi dotyční vynasnažili nejméně.
Kelly - Oukej, takže za mě Kahin jednoznačně nejlepší i když to je jen obrázek a text, ale líbí se mi to, pak to bylo těžké, ale nakonec se rozhoduju pro Malík, jelikož mi přijde bez jakéhokoliv důvodu jít na náhodu takové.. Nevím, nějak mi to nesedí a není to podle mě tak gud
Ciky - Podarené výtvory, musím pochváliť. Ťažko vybrať jeden najhorší. Preto označím jeden, podľa môjho názoru, najnereálnejšie použiteľný. Kmeň Kahin vytvoril super prvok avšak...ak má byť v mieste vylodenia, nemôže byť ďaleko od tábora. Tým pádom hráč, ktorý sa rozhodne ísť otvoriť bedňu, bude všetkým na očiach. Určite ho ostatní nenechajú hodiť kockou samého a nakoľko tam je možnosť získania skrytého symbolu, ten symbol sa razom stane verejný a každý o ňom bude vedieť. Stráca sa podstata skrytého symbolu a majiteľ sa stane terčom len preto, že nemal šťastie v hode kockou. Survivor je hra, kde čo si neurobíš to nemáš. Hráči majú mať možnosť ovplyvniť hru a podľa môjho názoru nemôžu sa spoliehať na náhodu. Nie je to zlý nápad, ale podľa môjho názoru by to chcelo vyšperkovať. V tomto znení mi príde najmenej zrealizovateľný do reálnej hry. Nehovorím, že je najhorší. Zo všetkých troch má podľa mňa najviac múch. Držím palce všetkým
(Kahin)
Skore je tedy 3 hlasy pro Falah, 2 pro Malik a 1 pro Kahin jako nejhorší výtvor
Imunitu tedy vyhrávají kmeny Malik a Kahin
Kmen Falah jde tedy znovu na kmenovou radu, kde bude vyřazen již 6. hráč z této hry